IIUM: DEGREE IN LANDSCAPE ARCHITECTURE

Assalamualaikum. Dah lama tak update blog haha you know, before this aku punya blog macam tah pape. Tapi kali ni (kalau rajin) aku nak updape dengan benda yang lebih bermakna sebab aku dah degree! Tapi ape kena mengena blog dengan aku dah degree? 
.
Tak silap aku blog ni wujud since aku form 4 kot. And life aku masa sekolah amat kah membosankan. Aku buat untuk cerita kenangan crush sana crush sini. Haha but it was a good moment okay 😋 tapi lepas sorang kepada sorang, aku akan delete cerita pasal crush lama. Haha tah pape je. But hey crush aku mase upper high school dalam 2-3 orang je. Haha so tak ad lah mcm playgirl sangat 💁🏻 
.
Bila dah masuk asasi, kehidupan aku dah mula rasa excitement die. Sebab aku study lat KL. Tapi yang membuatkan die tak rasa sangat excitement die adalah. Aku jalan2 pun pergi shopping complex je. Paling common mid valley la kan 💁🏻 tu pun alasan nak release tension selepas 5 hari kelas. Haha nak join aktiviti lain macam tak sempat. Sebab budak archi kan (alasan) okay sebab aku malas
.
So bila dah degree ni (baru 3 minggu) aku sedar, time degree lah aku nak rasa macam2 pengalaman kan. Kalau dah kerja nnti kau dah tak boleh nak jalan2 sbb terikat dgn kerja. Kalau asasi pengalam tak cukup ummph lg sebab 2 tahun je kan. Kali ni 4 tahun weyhh. Walaubagaimanapun aku tak boleh leh aktif sgt sbb aku still amik course design (meh) so busy die macam asasi lah. Setakan ni dah 4 task Kena buat. Baru 1 subjek. Belum subjek lain weyh. Tapi ada banyakkk aktiviti yang kau boleh join kat sini. Rambang mata nak pilih 👀
.
So akan datang aku akan cite pengalaman aku kat sini. Kat mana tu?
Universiti Antarabangsa Islam Malaysia Gombak. Cewahh. Majoring in Bachelor in Landscape Architecture. 

0 person read and comment: