Youtuber, Modelling, Blogger

Assalamualaikum, hi!
My previous post said i will posted my degree life here. Tapiiiii sekarang dah end of semester dah weyhh. Hahah waiting for my last paper. Next monday (11/1/2016) anddd im distract from my study (yeay)!

I admit it, sepanjang semester ni banyak benda berlaku. And I do have the picture memories. Nak tulis nya tu hmmm. Tapi im still wanna write it no matter what sebab this is my memory and I want to share it with my future self! And you (kalau ad yang bace lol)  Alasan aku tak sempat post adalah busyyy sangat. And aku tulis blog ni kat phone. Satu hari tu i even delete the blogger apps sebab nak guna kan memory untuk recording video. Bukan apps ni je. Game2 semua aku delete. Haha even dubsmash adik2 aku, aku delete. Tak sempat nak save tauuu sbb delete on the spot. 


and rasanya aku nak edit balik sikit2 blog ni sebab sooo not up to date. Umur 18?! In fact, memang aku 18 tahun pun walaupun aku lahir 1995 (lol). 



Tapi aku tahu. Nak editnya memakan masa almost a day! Nak puaskan nafsu memang susah weyh. Mula2 kau nak simple template je. Then bila tengok contoh template yang lain kau suka pulak yang banyak kerawang pink2 bagai. Lepas tu rasa semak kau buat half2. Then orang letak ni kau pun nak letak. Nak paham coding bagai. Lepas tu tukar warna pulakk. Tukar gambar. Sampai bila pun tak siap. 

Btw, In 'ABOUT' tab, rasa macam nak bunuh diri je sebab what the heckk selfie aku?? Rasanya aku dah lama tak post gambar selfie (sorang2). Gediknyaa muka aku. Time ni aku still belieber. Maksudnya dah lama. Haha now im kpopper eh landscaper eh eh garderner. 



Sebenarnya tajuk kat atas adalah angan2 aku. Hakhakhak sebab aku distract sebab tengak benda semua ni lah dan berharap ianya terjadi kat aku(aminkan cepat!) 

Aku baru tahu youtuber die bayar on views. Bukan subscriber or likes or comments. Lebih kurang $2-$5 per 1000 views Haa kau bayang kan video gangnam style tu bayaran dia berapa?? Tu yang nak try. 

0 person read and comment: