What did I addicted to

I do like this... I do like that.. I do love shopping. But, hey you girls love to shopping too right? At least window shopping? Yeah right..
Okay, aku tak tahu bila aku suka benda benda ni.. What I know is its just happen..

I LOVE JAPAN
Aku start suka Jepun ni since form 3. Masa tu aku suka sangat tengok muka orang orang Jepun yang come lote. Since that, I want to know all about Japan. But not the bad things, their language, their tradition, even their lolitta thingy.

Dah lama aku tak layan Jepun, semalam si Roomate aku pergi suruh aku tengok satu movie Jepun High School Debut. Terus aku search macam2 lagi pasal Jepun.. First cerita Jepun aku tengok Buzzer Beat kot. Starring Yamashita Tomohisa



Tapi tak lah banyak sangat movie or drama Jepun yang aku tengok. Kalau tengok pun tak ingat dah tajuk ceritanya

ZENKAI GIRL
Cerita ni bagi aku sweet lah.. Plus sedih sebab perempuan tu tahap ego dia tinggi.. Starring Nishikido Ryo and Aragaki Yui.. Kawaii ne..
Comel gila lah budak ni.. Baru 9tahun kot. ( Tani Kanon)

Lagi drama 'my boys' aka Atashinchi no Danshi
 Starring Maki Horikita. Aku suka kebanyakan drama Maki ni semua best best dan paling popular Hana Kimi. Aku baru tengok episod satu

I LOVE ART AND CRAFT
 Ni aku tak tahu bila datang nya minat ni. Maybe sebab aku amik ERT time form 3. Yelah, asyik menjahit je dan jahitan aku tu menjadi.. aku ada buat gak craft tapi sikit je seba bahan terhad. kalau nak tengok hasil kerja tangan amatur aku, tengok kat felt pouch,




0 person read and comment: