Felt Pouch

Assalamualaikum ^_^V

Tahun lepas ( tak ingat bila), saya dan kawan2 pergi ke Jusco Bukit Indah tak silap. Nak beli barang untuk jamuan kelas yang akan datang. Diorang nak buat pavlova *tak dapat rasa isk isk*. Then, pergi jejalan kat Jusco tu. Tetiba ternampak satu dompet ni kat satu kedai. Cantik. Warna purple lagi. Cadang nak beli. Tapi sebelum tu kenalah tengok harga dulu. Tengok harga terus keluar dari situ. haha. RM 20++ bhai! Tapi sebelum tu saya sempatlah tengok design dia.

Pada waktu yang sama, kitorang memang membuat sesi jahit menjahit kat prep pada waktu lapang. Jahit keychain felt untuk cikgu2 yang pernah ajar kitorang. Sayalah sensei yang mengajar tu. haha Lepas tu jahit lah dompet yang nampak hari tu. Jenuh lah fikir macam mana nak jahit. Alhamdulillah idea keluar juga. Ingatkan tak jadi. Sekali jadi. Bila tunjuk kat kawan diorang pon kate cantik..


Ada dua rupa. Boleh terbalikkan

1# Rupa

2# Rupa

Depan dan belakang 1# rupa

Depan dan belakang 2# rupa

Boleh bayangkan tak rupa dia? Kalau saya nak pakai dompet dengan nama saya, saya hanya terbalikkan je dompet ni.

0 person read and comment: