Uhibbu

Assalamualaikum,,
Dah lama rasanya aku tak update.. Busy siot! Sebenarnya aku tak ada laptop sendiri~ sobs sobs.. terima kasih menangis sebab aku T_T. Tapi sekarang aku nak update! walaupun dah pukul satu pagi sebab petang tadi aku dah membuta lama. Yelah, kelas aku habis pukul satu petang. dengan hujan lagi. lagi lah suka aku buat taik mata bersama roomate.

Kalau nak tengok title, maksudnya suka. ceyh aku ni mentang dah belajar bahasa arab madah tulis arab je lah kan. hahaha kenapa suka? sebab aku nak tulis enrty ni untuk suka suka! ok merepek makan kerepek tepi paya..

ONE DAY IN UNIVERSITY OF MALAYA

satu hari ni aku lepak dan round satu UM ni. nampak besar tapi memang besar pun. aku jumpa kawan lama aku time kat TIJB! last time jumpa dia pung masa amik result SPM. tu pun sekejap je. tu yang jumpa dia peluk pelik tu. my fren, jangan jeles kte jumpa opie.. huhu



ni kawan aku time sekolah rendah dulu. aku berani tegur die pun sebab die masih ingat kat aku. Alhamdulillah..

Nak dijadikan ceritakan. Aku dah lama lost contact dengan dia since kitorang form one rasanya. Disebabkan takdir allah aku terserempak dengan die masa kem easy math. time tu lah aku berani tegur dia buat pertama kalinya

second situation pulak, masa aku keluar dengan wiyyah sebab dah lama tak jumpa aku singgah kat satu kedai ni sebab berura ura nak beli beg kononnya. sekali jurujual dia ni.. sumpah au terkejut. dia kata kat aku, jangan beli kat sini. mahal. haha amboi, kalau bos hang dengaq ni kena cincang lumat lumat no..

third situation pulak berlaku masa gambar ni. lepas aku dengan opie penat roda UM, opie ajak aku pergi makan kat cafe. memula jumpa Arni. tapi die tak cam aku kot. sebab aku pandang dia buat selamba badak sumbu bin air jek.. aku pun malas nak layan. lepas dah beli makanan, time tu lah aku terserempak dengan dia ni.. memang tak dirangcang lah! kalau dia laki, dah lama aku anggap aku ni jodoh aku tau! haha

forth situation berlaku bila aku keluar denga roomate aku. dua minggu lepas tak silap aku. disebabkan tak jumpa food court dan hanya McD depan mata dan perut tengah bergoyang inang, kitorang makan je lah kat situ waaupun agak kempunan sebab tak dapat tengok wayang. *McD sebelah je ok dengan cinema*. bila dah lapar, aku dah tak pandang belakang. bila habis makan, aku basuh tangan yang terletak nya di hadapan aku. tanpa memandang belakang, aku pun ergi basuh tangan. at the moment aku nak duduk tempat aku, aku nampak kawan aku ni tengah makan sensorang betul betul belakang aku. aku dah buat muka troll. it such a coincidental.

ok stop excited atikah..


0 person read and comment: