CFS IIUM, I'm HERE!

Assalamualaikum...
I have good news. But actually is it just for me and my UIA friends. Kitorang dah officially jadi pelajar UIA. Ok taku tahu tu pon nak kecoh kan. Tapi suka hati aku lah. Sebabkan aku tak sangka aku akan jadi budak U, I mean sekajap je masa berlalu...


Masa nak daftar to chaos gila, salah jalan la padahal ada signboard tu lah ikot kepala sendiri. Ok tak nak cerita pasal daftar sebab tak de benda menarik pon aku rasa. Tapi ada satu benda menarik *acane tu? Ada ke dak benda menarik tu?* Anak sabri Yunus sebelah bilik dengan aku! Thats mean ayah dia mestilh ada sekali. Aku rasa family aku je kot yang exited nak bergambar dengan dia. Huhu yo lah, sebelum family aku suka tengok Bintang Mencri Bntang tu. Setiap minggu tengok kat dia tak tv kot. Aku agak admire lah dengan group die.


minta minta anak dia tak nampak -_-!
 Aku sebenarnya banyak nak cerita kat sini. Tapi disebabkan benda ni dah lama berlalu dan aku pun dah start masuk kelas, aku rasa cerita tu dah basi.

Masa Taaruf week aku rasa lek lek je. Tak rush. Aku rasa U lain agak rush lah. lalala sampai lah ke hari ujian. EPT dan APT. lalala and time result, aku dah agak apa yang aku dapat ni. BI band 4 and arab of course lah level .

Akhirnya aku dapat gak bilik dak AED yang di war war kan besar tu. Sebelum masuk, aku dok search bilik tu tak dapat2. Yang ada bilik yang ada katil double decker. Depa dok sok sek sok sek pasal bilik budak AED besar lah apa lah. Tapi depa tak habaq mai gambarnya. Ni aku nak tunjuk ni. ha kan dah keluar loghat mix aku..

Bilik budak AED

ha, yang kat kiri tu nenek aku dan yang kat kanan tu adik aku kot. Dan dua dua bukan katil aku.. Ekceli ad dua lagi katil depan aku tu..

yang atas tu rak buku aku. ok tak payah tunjuk sebenarnya.

di sebabkan aku dah penat round satu UM tadi, di pendekkan cerita, aku pun nak post gambar gambar aku yang aku sempat snap sepanjang aku kat sini

time petang tu certain bilik diarahkan buka lampu malam nanti. rupanya nak buat huruf CN. Daebak bro & sis 
Ni CFS lak. CFS tu ape?*lupa pulak nak terang kan* ehem ehemmmmm CSF is the singkatan of CENTRE FOR FOUNDATION STUDIES. amik kau, caplocks semua nya..

wassalam..

0 person read and comment: