Oh! Shopping Online

Assalamualaikum...
Sejak dua menjak ni busy betul.. Tak tahu lah kenapa. Mengemas rumah agaknya. Nak blogwalking pun tak sempat.. Ha, sejak aku dah register cimbclicks ni, Rasa gatal sangat  tangan nak shopping online. Ada internet banking ni senang sangat

Deal dengan penjual -> Log In akaun -> Transfer amount -> Sent Payment Proof -> Tunggu barang sampai

As simple as ABC. Tapi cakap senang lah kan.. Tapi amount dalam bank ni berkurang lah.. huhu.. Aku suka cuci2 mata online ni. Rasa ni click2 je kat barang tu.. Aish sabo je lah kan.. Kalau cuci mata jalan2 kat shopping compleks tu boleh control lagi. Tapi tak semesti jugak. Kalau purse kempis, cocok je mulut bank ATM tu.. sabo je lah

Ni aku tunjukkan gambar yang buat kan mata aku bling2 bak dalam kartun















Okay.. Stop here.. kalau letak banyak lagi, boleh sesat dalam blog ni. Tak tahu lah kenapa. Tapi aku suka kasut yang british style.. hmm

0 person read and comment: