Kpop Jokes


Assalamualaikum..
I have been actived with twitter now. Through Twitter I can know current news. Awesome right. If you follow right person, then you will get the news. I followed a few kpop fan base too.. Some of them are from, Indonesia, Singpore and there is Malaysia too. These tweets are credit to KPOPAwesomeWeii

Kawan: BTS best gila! Me: kan?! Suga aku punya! Kawan: aku tak cakap pasal BangTan Seonyeodan, aku cakap pasal Berjaya Times Square -.- Me:

Dora: bahagian manakah yang anda paling suka? Me: bila kau stop membebel Dora: saya pun suka part tu! Me: /baling skateboard zelo kat tv/

MAK : kau ni menjadah duit je beli barang2 Korea sume ni ME : ala mak,,nak bg menantu mak kaya jugak ♥ MAK : *tarik rambut*

Jurujual: Ah dik mari dik mari macam macam ada kat sini adik cakap je adik nak apa mesti ada punya. Me: SNSD ada tak?

KPOP hater: Artis KPOP tak pandai rap! Eunhyuk: excuse me Hoya: excuse me Kai: excuse me L.joe: excuse me Yongguk: comelnya ayat lu

antikpop:apasal la kau bazir masa tengok drama korea?bukan best pun. me:mak bapak aku pun tengok drama korea so kau jgn nak ceramah kat sini

DLM DRAMA:pompuan malang yg miskin tu slalu jmpe dgn prince charming yg sanggup buat ape shj utk dye REALITI:kalau x usaha sndirie mmg x kaya2

Me: mak nak patung! Mak: patung? Kamu nak patung apa? Mickey Mouse? Garfield? Barbie? Me: tak, yang ni.
Apa BAP cakap: "I'm a badman~" Apa yang saya dengar: "I'm a batman~"

Macam mana nak jadi awek Kai: 1. Kena jadi Do Kyungsoo 2. Baca nombor 1 3. Baca nombor 2

BAP perform Power: Yongguk: "everybody say "HATE YOU"" Yongguk: "One more say" Fans: "HATE YOU" kesian Yongguk semua fans benci dia

bila minhyuk buat aegyo Korang: awww cute nye :3/fangirling/ bila haters buat aegyo korang:buang tebiat kau ni.. kau sakit ke? -.-

ahli cn.blue pendek Boice:No No No~! Boice:tapi kan cute la hoho ^^ Other fandom: Beriya kata No then cute. Pftt /baling guitar/

cikgu:hari ni kita borak pasal kpop korang O_O c:cikgu minat panda seungri tu.dia cute :3 k:O_O c:kau kenapa? k:TU BIAS SAYA!!/LOAD SHUTGUN/

Me: winter sonata kena remake... Hero dgn heroin kena idol. Kawan: hero kena guna Sehun. M: Mmm, heroin kena.. K: kalau sehun kena LuHan.

PS: The admins are exostan.. ^^
Selain daripada itu, diorang jugak buat #imagine. Tapi aku tak suka sangat untuk korang yang suka imagine boleh lah. Aku suka imagine dengan orang yang tak mustahil untuk berinteraksi

: omma bias korang memanggil korang dengan panggilan ''bakal menantu''

: korang ni pengurus bias korang..omma bias korang pun baik giler dgn korang..

: parents korang ajak pergi umah cousin korang.. rupanya cousin korang tu bias korang ..

: korang pergi jalan2 and then terserempak dgn bias korang

: time raya ni bias korang buat open house

P/S: Jangan berangan kuat sangat. Nanti jerawat batu tumbuh..



0 person read and comment: