Work 1

Yeay! Harini first day saya kerja. Best juga lah. Jadi cashier, susun barang, tag harga. DUA peti sejuk tu kena hafal harga - harga air. Tak campur harga aiskrim lagi. Saya dah la jarang beli aiskrim. Semua barang saya tag harga. Takut lupa. -_-" Jadi cashier pun ada cabarannya juga tau. Banyak kali saya salah tekan mesin tu. Nasib baik bos tak marah. Ustaz lah katakan.

Tengahari pula isteri dia datang. Ni ustazah pula. Pakai purdah. Teringin nak tengok muka dia. Dia datang baa anak kecil dia. Afifah namanya. 5 bulan. Tapi dia demam. kesian. Diorang berbual dalam bahasa arab tau. Jangan main - main. Dalam lebih kurang pukul 3 dia ajak makan bekal yang dia bawa. Dia pun bukalah purdah dia. Wah! Cantik sangat. Muka macam Pakistan. Saya suka tengok muka dia bila dia senyum. :). Cantik je. Gigi dia tersusun rapi.

Malau tu, semua otot rasa sengal - sengal. susah nak tidur. Aduh!

1 person read and comment:

Fanaaaaaa said...

biasalah tu kan. nama pon bekerja.
eh, bestnya speaking arab hehehe..
teringin nak tengok ustazah tu jugak:)