Kasturi

Kasturi ni bukan lah limau kasturi. tetapi, nama kedai topup ayah saya. selama 1/2 bulan berkerja disitu. akhirnya isnin ialah hari last saya.. yahoo.. tapi, kerja makan gaji je la. kadang2 main komputer. kalau ada ayah saya, haram tak kasi guna komputer..:(

Banyak perkara yang terjadi sepanjang kerja kat sini..

Kalau pergi kat tempat macam ni mestilah jumpa ramai orang kan.. saya jumpa
  •  lelaki hensem, 
  • banyak jerawat, 
  • pengkid, 
  • pondan, 
  • maknyah
  • tomboy
macam2 ada~ yang tak enaknye, masa bertukar duit atau handphone, mesti kadang kalanya tersentuh kulit.(kalau perempuan tu tak pe juga). tak sedap hati pun ada juga. tapi, tak apa lah. orang tu bukanye sengaja kan, tangan dia tu yang besar sangat.


saya ada cerita dekat kawan. dia cakap, mesti ramai nak mengurat nanti. tapi masalahnya, ada aku layan..haha dia kata lagi, orang cina kan ramai suka lepak dekat kedai topup.. yeke? tak ada pun sebenarnya. saya mengia kan je.. lol. tapi, satu hari tu, ada juga orang cina datang topup. hensem melecun tuu.. tapi, buat apa saya nak terhegeh2 kan, yang melayu datang pun pandang sebelah mata je..

setiap hari kalau kerja, perkara saya selalu buat " senyum sambil cakap terima kasih dan senyum lagi"

0 person read and comment: