Visit Friend's House

Oishii
Actually, bukannya visit lah tapi pegi rumah die nak wat homework.. Lagipun rumah die besar.. sekali sekala, aku nak lah jakun sikit. aku nak ajak fana atau dayah.. tapi cam aq lak yang tuan rumah nye.haha lagipun, ad halangan.. 

Emm aq still fanatic dengan B1A4!!! haha

mira ad add aku dalam satu group ni taw kat facbook. group ai ai jpop/ dorama.... (panjang lagi) kat situ sume fanatic jepun ad kat situ.. aq pun WOW.. suke lah kan.. pastu ad satu akak nie.. die kate die rindu malaysia.. aku tnye die sekarang kt ne. die kate kt Jepun.. WOAH.. lagi lah aq teruja.. walaupun die kate xreti sangat cakap bahasa jepun, sekurang2nye, reti. aku pn reti tpi basics aje lah.. lagipun, die pg jepun baru september hari tu.. baru 3 bulan kan.belum mahir lagi.. university die ialah WASEDA UNIVERSITY.. tapi die amek masters.. lagilah WOAH.. aku lame lagi nak amek masters kot.. die amek master baru dapat pegi.. tu sebab die pandai.. aku yang x berapa pandai ni, bilelahnak pegi ek.. when my dream comes true??

Esok nak g rumah mira.. camne lah rumah die ek.. doakan aku dapat pegi esok dan xde halangan..


0 person read and comment: