Jealous!!!!!!!!!

Ricky TEEN TOP
Actually, sebenarnye, tak kena mengena pun dengan Ricky ni.. Aku cume rase dia ni cute je.. Tapi Mira kawan aku dah suka dia -_-. Tapi lagi satu ni.. Aku suke Baro B1A4 sebab dia cute je dan Mira suka Gongchan.. Semalan pergi rumah Mira, kitaorang madah ukak youtube je.. pastu, ternampak CNU Day, bertuah betul lucky girl fan tu.. CNU layan diorang!! pastu, aku cubelah search Gongchan lak. Mira baru tengok sikit dah x sanggup sebab jeles.. aku nk ngaku, sebananye, aku suke gongchan gak.. same macam aku suke Baro.. tapi mira dah suke die dulu.. hah berbalik pada tadi, gongchan layan lucky fans dia dengan romantik gile tawu x.. huuhuu T_T aku gagah kan jugak tengok video tu sedangkan mira tak sanggup nak tengok..

dalam tu kan, satu2 nye yang aku ingat, die peluk tau fans die dan usap rambut die.. WAH! memang bertuah gile lah die.. dan mase kat singapore awal tahun hari tu, ad sorang fans ni bertuah gile sebab dapat layanan dari ke lima2 orang member B1A4.. WOAH!! memang lah die tu.. Pastu, MC suruh die pilih salah seorang dari diorang berlima, tawu tak, fans tu pilih gongchan!@#&@*&#* pastu gongchan peluk die... tak lame lepas tu, gongchan peluk die dari belakang pulak.. WHAT!! haha xpelah dah naseb die.. Pastu, mira suruh search BARO pulak.. aku dah sedia dah untuk dikecewakan. last2, bile search, xde...haha xde pun vid Baro tengah layan fans die.. RELEASE!! >_<


0 person read and comment: