|UNIVERTISY LIFE| FINAL EXAM 1ST YEAR 2ND SEM

Assalamualaikum!! dah lama nampaknya aku tak update blog. Last post masa awal sem hari tu and now dah nak habis sem dah. hahaha Sem ni pun banyak benda jugak benda menarik. InsyaAllah akan aku coret kan dalam blog ni. tapi kena mula dari sem lepas dulu huahuahua..
.

Okay sebenarnya aku tengah study sekarang ni. Lepas tu tibe2 pulak terdetik nak tengok blog. Jenguk2. Tengok viewer blog *ceh* Usya2 blog lain. Aku sebenarnya nak sangat update tapi asyik lupa dan tak ada masa.. haha kalau aku keluar ke ape *act aku tak kuar dari uia ni hampir 2 bulan* maksud aku awal sem dulu, kalau nak snap gambar mesti terdetik "kena tangkap ni. nak masuk dalam blog" sekali haramm sampai ke sudah tak post2. haha sembang lah kau ni atikah.
.
Aku sebenarnya tak tahu ape motif tulis entry ni.. haha act aku tengah melagha sekarang. Pray for me for my exam tomorrow.

19/5 Quran, Sunnah and Built Environment
20/5 History of Landscape Architecture
24/5 Plant Material
25/5 Islamic Urbanism

Kalau nak diikutkan, exam habis 6/6. Aku kira awal gak la habis exam. Roomate kawan aku kate budak KAED selalu habis exam awal. I was lika 'yeke?' Kalau fikir balik, maybe ye kot sebab kitorang ni terkenal dengan 'subject tak ada exam' so subject yang ada exam tu sikit lah. Tu yang kitorang habis awal tu...kot.. Macam aku sem ni aku ada amik 8 subject and aku exam 4 subject je. Bersyukur weyh. Otak aku ni dah berkarat. Dah lama nak menghafal.

'Ape ni?' IDK hahah jahat gilaa harap dapat jawab esok

*eh wifi library laju pulak

0 person read and comment: