Elaun! Allowance!

Assalamualaikum!! Hangpa tahu tak,mendapat elaun adalah sesuatu yang gembira Dan dinanti nanti kan oleh pelajar asasi especially budak use uia? Bulan Jan masuk daftar, akhir bulan tiga baru dapat hang pa tahu?


Nak dijadikan cerita, Aku memang dah lama mengidam phone baru. So, semalam telah pun selamat Aku memblinya. Ada orang ckp die tak percaya Sgt lenovo. Suruh beli Sony lah Samsung lah. Aku tahu Aku tak sekaya tu. Phone pun tak ad orang sponsor. Ni Joe LA yang mampu.

Tapi! What I dislike about this phone is, dia tak boleh download INSTAGRAM!! Di  mana di situ adalah tempat Aku berurus niaga *cewah!* I hope this problem will be fixed soon.

1 person read and comment:

Fai said...

wahh!! new phone! nice3! what brand again? lebovo? which lenovo you're using? maybe you can do some review on it.. because lenovo is one of the affordable smartphone in the market, and some of it has interesting features too XD

eh? why can't it downloads instagram?