4hari Je Raya? Mana Cukup!!

Assalamualaikum.. Hari yang aku buat entry ni adalah raya ke tujuh. And yes I've start my class since this Mondayyy.. You know what, Im still in the mood of raya.. sobs.. Enkorang yang masih bersekolah tu best lah ea *jeles* Tapi yang nak trial SPM tu amatlah kurang bernasib baik.. kui..kui..kui.. Tapi kami yang Universiti, Matrik malah Poli berganda gandalah bernasib tidak baik. Kitorang raya dah lah pendek. Naik raya exam pulak tuh. Okay, aku just a few paper. Tapi aku cakap pasal kawan aku yang lain. Kasihan dong mereka.

Okay, actually aku nak cerita pasal raya aku yang sekejap nak mampos ni.. Aku balik kampung malam raya tu..
 Ni anak anak pak cik aku.. Tomei tomei an diorang. Dari kiri nama dia Adam, Suri dan yang paling besar Aisyah.. Diorang ni masa Baby lagi lah jinjja kyeopta!! Dah besar pun still comel .


 Baju raya aku tahun ni warna Cyan..! Aku kurang suka sebab kainnya asyik terselak sebab ringan sangat. :(
 Meet my third adik.. :)


 Acah acah jadi photographer kononnya.. Time ni pak cik aku suruh tangkapkan gambar family dia

Comelnyaaa Suri!!
Petang tu macam setiap tahun, aku pergi lawat atuk aku. Atuk dan nenek aku belah ayah tak duduk bersama. Aku tak tahu kenapa. Atuk aku tinggal kat Negeri Sembilan.  Tapi tahun ni atuk aku tak ada. Dia dah pergi menghadap Allah. Tapi kitorang still lawat rumah dia. Ada yang jaga rumah tu.
Ni tempat basuh pinggan. Nampak tak bawah tu apa? Alah, yang batu batu tu.. aku tak tahu nak cakap macam mana. Aku diri kat situ nak basuh pinggan tak betah weyy.. Sakit ya amat. Untuk orang tua sesuai lah kot.

Esoknya aku pergi kampung belah mak aku.. Aku lebih suka kat sana sebab meriah sikit.. Tapi kan, kedua dua kampung aku tak ada sedara sebaya senanya. Belah ayah aku anak mak long aku semua lelaki. Yang perempuan pun Suri dan Aisyah je lah. Belah mak pulak aku lah cucu sulung. Cucu kedua pulak adik aku sendiri.. -_-" Then berulah sedara aku. Tu pun sekolah lagi. Baru form 3. Tapi aku rapat juga dengan pak cik aku yang 3 tahun lagi tua dari aku..

 Sedara aku yang form3 tu.. Nampak lebih kurang je besar dengan aku kan..

Pak cik aku.. Muka aku macam nak kena mintak pelempang je..

0 person read and comment: