21/3 ♥

Tarikh ni bukanlah tarikh hari ini. tarikh ini adalah tarikh yang bersejarah bagi rakan - rakan saya yang line 95. keputusan SPM yang kitaorang duduki tahun lepas telah keluar. saya mestilah target 10A kan? kalau nak sedap, 7A lah. sebab UPSR 5A, PMR 6A,so SPM 7A lah. kan cantik tu. hehe ^_^

Tapi nasib tak menyebelahi saya. Walaupun tak sama macam yang saya target, tapi saya bersyukur dengan result saya. :)


Ni lah resultnya. 6A4B. kecewa lah sebab B banyak. kalau dispesifikkan lagi, 3A+ 3A- 4B+. cantik~
Semalam usha-usha web MARA. kononnya nak mohon tajaan MARA. tapi bila tengok kelayakan jumlah A, telan air liur ajelah den. Minimum pun 7A. tapi tak apa. saya just nak cuba nasib. MANALAH tahu bertuah kan. So, I apply it.

Jumpa member lama. Fana, Tika,Zafirah, Bell, Opie, Micha, Dayah, Hani, Baby, Kyra, Farid E, Shahlin, Ainun, Qusyai, Is, Mira. Ramai lagilah.
Sempat jumpa cikgu Phy, Chem dan Math Mode aje. Nak sangat jumpa cikgu Irma (cikgu Add Math). Cikgu!!! Add Math saya A+!!! Nak cakap macam tu dekat cikgu. tak sangka langsung Add Math yang susah tu dapat A+. kalau LK dgn Math Mode dah boleh agak dapat A+. *ceh berlagak -_-''*






Lepas ambil result tu cadang nak pergi Jusco Bukit Indah. Tapi disebabkan ada sedikit masalah, kitaorang pergi City Square je. Lepas solat pergi tengok wayang. cerita The Croods dah tengok?

keluar wayang ternampak pameran lomo -lomo kat satu kedai ni. serius cantik!. tapi harga mesti mahal.



Ada design Rilakkuma pulak tuh!
Then, pergi MPH. kat situ lah sorang-sorang balik. oh ya lupa nak cakap. saya pergi dengan Fana, Micha, Zafirah dan Baby. Lepas tu masa kat surau terserempak dengan Afi dan Iffah. Fana suggestkan novel cinta kau dan aku. yeah, I know that novel is not new. Tapi saya belum pernah baca. sambil tu belek-belek buku nota. macam - macam design. ada satu buku ni kulit tebal. mcam buku Nana. harga dia mak ai RM15. padahal saiz mcam buku tiga lima. so, tak jadi beli.

Balik rumah, tercetus satu idea nak buat buku nota berkulit tebal sendiri. buku nota yang dulunya berkulit nipis, saya tampal guna kotak. then balut guna kain felt.

Imej sebelum. Sorry IKIM.. T_T


Front View


Back View

I think it's kinda pretty. :) And I love my work. Dalam ni saya tulis apa-apa untuk peringatan sendiri. yelah, saya ni banyak kelemahan diri.

2 person read and comment:

Fanaaaaaa said...

eh awk B+ ke agm ngn bi? hmm kalau x dah dpt 8A... wehhh rajinya dia nak tampai kain felt kt buku nota tu~~

forkpoppers said...

haha tulah.. hari tu nak beli buku nota mahal sangat.. buat sendiri senang