Busana VS Buku

10 Feb
Saya keluar dengan kawan lama dulu2. Time masih sekolah SSI. Rabiatul Adawiyyah. Tak pergi jauh mana pun. pergi Angsana je kot. Dia kata nak beli baju. Almaklumlah, sejak masuk asrama tak pakai sangat baju kat rumah tu. alang2 menyeluk pekasam, biar sampai ke pangkal lengan kan. saya pun nak join beli baju. bila lagi? lepas ni dah nak kena pergi kem. sob sob

Kitorang pergi UO. memang banyak pilihan. tapi tak sesuai untuk kitorang yang muslim lagi menutup aurat ni. ceyh. then, kitorang pergi Reject Shop. beg2 kat situ cantik siot. tapi harga pun cantik gak lah. Dari beli baju yang tak jumpe2 saya turun cadang nak beli bag. kat Reject Shop pun tak jumpe yang sesuai.

Lepas tu, saya ajak pergi Badan. nak beli buku teks untuk adik. nama pun ulat buku, pantang tengok buku. habis kat situ aje duit untuk buku. haha apalagi beli novel lah. lagi, beli buku Word Search. kalau boleh nak beli lagi. tapi, tu pun dah RM50.

So, tak jadi beli baju. tapi saya tak kisah sebab dapat beli buku. kalau beli majalah sekali lagi best. suka juga tengok baju2 dekat pasaran. nak beli, tak berduit pulak.

sini saya post baju2 yang saya teringin nak pakai dan beli tapi tak kesampaian.:

wow look at the price
RM 56

0 person read and comment: