My Prince Charming..

ENTRY NI SAYA BERCAKAP DENGAN DIRI SENDIRI. SO, SAYA PAKAI AKU SEBAGAI KATA GANTI DIRI.. (_ _")

(BERANGAN)
Aku harap pasangan hidup aku macam orang tu. aku suke dengan cara orang tu. semuanya/ haha kecuali badannya yang sedikit berisi (bukan gemuk). 

Tapi malangnye, dia dengan aku boleh bersentuhan, bersalaman dan apa2 je lah yang boleh bersentuhan kulit.. siapa dia? mestilah dia ada talian persaudaraan dengan aku.. heh heh heh.. ciri2 die..:

  • hormat orang tua
  • lembut dengan perampuan
  • tak merokok (tu yang penting)
  • rajin
  • kuat iman (agaknya)
  • hensem la jugak
  • gelap sikit (ada aku kisah?)
  • layan aku dengan baik..(haha)
aku memang rapat dengan dia dari kecil pun..

p/s : i'm not in love with him! harap maklum. anggap abang je. bestnye ada abang macam tu(utk aku je, bkan adk2 aku)

3 person read and comment:

Fanaaaaaa said...

sape tuu ika ?

Naruha Atsuko said...

sedare lah..hehe

Fanaaaaaa said...

untung laa ade sedara macam tuu . huhu .