Super Duper Kpop Contest


ini lah contest yang aku tunggu2 dari scha.. aku tawu dia akan buat contest *sabar menunggu*
 
Syarat-syarat
1. Wajib follow blog Elya and Scha.
2. Like Fanpage Scha DayantiJCS and Miss K Collection
3. Warganegara Malaysia sahaja. [Indonesian, sorry. We couldn't post the prizes if you win]
4. Buat satu entry tentang contest ni dan copy banner diatas.
5.Hantarkan direct link post contest korang di comment box kami.
6. Teka gambar artis kpop yang disediakan dengan betul.
7. Tag 3 orang bloggers yang rapat dengan korang.
kalau nak tengok gambar apa, mestilah ke tuan punye blog..Aku mula dengan male idol
  1. Jung Yong Hwa
  • leader of CN Blue juga dikenali sebagai code name blue.
  • Fan name is Boice
  • First nampak dia dalam cerita He's Beautiful tapi masa tu tak kenal lagi..lama2 baru kenal..T_T
2.Kelvin (tak Tahu nama penuh..*_*)
  • Dia ahli group U-kiss
  • dia lah member yang paling aku minat dalam u-kiss ni walaupun dong ho yang maknae
  • fan name is kissme!
3.Nichkhun
  • Ahli group 2PM
  • Dia asal orang thailand
  • fan name hottest
4. Lee Hong Gi
  • Leader of FT Island!
  • Aku kenal dia pun macam yong hwa jugak..
  • fan name Primadonna..and i is primadonna!
For the female idol
1. Hyo Min
  • Dia ahli kumpulan T-ara
  • setahu aku, dia lah yang paling suka jepun dalam group tu
2.Sulli
  • dia ahli kumpulan f(x)..*suka diorang punye lagu pinochio*btul ke eja
  • Paling cute antara semua ahli... omo~
  • fan name aff(x)tion
3.IU
  • Marshmallow, marshmallow.. tu lah lagu yang paling aku suka antara lagu dia
  • muka comel, suara lagi lah comel
  • Jadi budak gemuk dalam dream high tapi tetap comel!
4.Park Shin Hye
  • Aku kenal dia sama  macam yong hwa dan hong gi
  • muka dia mirip sangat dengan yoon eun hye

Siapakah bias yang anda suka? Mengapa?
Bias aku ialah all member of B1A4..!! Kenapa aku suka diorang? sebab, diorang jeongmal kyeopta~ 
Aigoo~ my dream is to meet them face to face.. aku kenal diorang since bulan april and that's the month of their debut.. aku paling suka ialah Baro dan Gongchan~ tapi, sekarang CNU dah tukar style rambut.. aku suka dia sekali lah.. bile first time tengok diorang debut, aku sangat tertarik kat Sandeul dan aku pun suka die.. Bila aku tengok semua gambar diorang pre-debut, semua muka lain sikit except leader jin young! i love him much2..
82 word.. *piuhh*
saya tag

0 person read and comment: