Lembut



Kalau cakap pasal lembut ni macam-macam boleh cakap kan. Forexample kulit lembut, even kain lembut. Semua benda lembut ni aku suka. Semua orang suka benda lembut ni. Tapi ada satu lembut yang aku tertarik. Lelaki lembut.

Tadi aku jaga kedai topup ayah aku. emm kerja sambilan. Dapat lah income sikit. Lepas tu, ada sorang mamat ni dia datang nak topup lah kan. tapi, sambil tu tangan dia ada aiskrim. Aku tengok je. Nak topup celcom 5. Kat tangan dia sebelah hanphone, sebelah seluk saku nak ambil dompet. aiskrim nye dia letak kat mulut. sambil tu, mulut bercakap.. haha kelakar aku tengok dia. bukan nak ejek. tapi aku suka lah laki macam ni. cute je. lepas tu, mase cakap sambil aiskrim kat mulut, aiskrim tu jatuh. haha comel betul. aku tanya nombor dia sebab nak topup. dia cakap tak sampai 2saat pun.. cepat gila.haha banyak kali aku suruh dia ulang.. aku tak tahu lah nape aku suka lelaki lembut ni. bukan lah lembut sangat sampai suara pun dah bertukar. tapi sekurang-kurangnya dia tak ganas. lagi pun, aku susah lah nak masuk dengan lelaki ni..

aku tak suka lelaki yang dirty talk

2 person read and comment:

Fana said...

haha . farid ? :)

Naruha Atsuko said...

orang tu bukan farid..
tp farid pun dalam kategori tu..huhu