Drama..

Aku sekarang baru minat nak tengok drama Korea, Jepun n Taiwan ni.. Tu pun mak aku nak marah. Dia kata tak payah nak tengok cite orang sepet ni. melekakan. Buktinya, aku nangis bile tak kasi tengok.. Memanglah tak kasi, cakap la elok2 ni tak.. Aku akan bertegas untuk tengok sesuatu cerita bila aku tengok cite tu dari awal2 episod sampai sekarang dan cite tu best.. Kalau tak, nak suruh aku tutup pun aku boleh tutup sekarang jugak..

Okay lah, udah2 le tu ngumpat. Ini senarai drama yang aku dah pernah tengok, tengah tengok dan akan tengok
(hanya sebagai peringatan atau kenangan ^_^)

He's Beautiful Korea DONE

It started with a kiss Taiwan DONE

It started with a kiss 2 Taiwan IN PROGRESS

Bread love and dreams Korea IN PROGRESS

My boys Japan IN PROGRESS

Buzzer beat Japan DONE

Boys over flower Korea & Japan IN PROGRESS & DONE

Mussle girl Japan COMING
Aku rasa ada lagi satu dua tapi tak popular la cite tu.. tapi best..haha
amacam? korang mesti dah pernah tengokkah salah satu ni. aku tawu aku ketinggalan
tapi, lantaklah janji cite tu BEST!! haha 



 

0 person read and comment: