Sutōrī 1#

 
Actually, aku tak tawu nak post pe.. I want to post about me recently.. sekarang aku busy download a DOZEN of songs.. Untuk masukkan kat dalam mp3 laa kan.. Hari tu aku dengan bongoknye delete lagu2 yang dah ade kat mp3 aku.. dah laa tak ade spare. aku tak de copy kat mane2 lagi sebab mp3 aku ni lah kat mane aku dengar lagu dan mp3 ni jugaklah yang menjadi pendrive aku.. emm rase macam aku tak sayang barang tak? di sebabkan aku sayang lah aku simpan sume kat situ betul tak??
Back to the root, lagu2 ni sume akudownlown kat satu website Vietnam. New songs sume dah ade walaupun artist tu baru comeback ke.. die akan satukan satu album dan kite boleh download aje kat situ.. tapi sudah tentu2 lah tak original.. emm aku malas nak bagi URL sebab aku tawu korang manelah nak tawu kan? tapi kalau korang cari kat page ni mesti jumpa.. Berusahalah ~Ganbatte!!~ (@_@)

0 person read and comment: