SERU! Filem Paling Seram Malaysia

Aq cakap pasal nie sebab semalam aq tengok cite nie ngan family aq.. Berdebar2 gila.. Aq sampai menjerit2 tengok cite tu.. Biasenye, kalau aq menjerit, mak aq akan marah sebab mengade2.. Tapi mak aq senyap aje.. Mungkin sebab memang betul2 seram kot.. Memang seram pon.. Sape dah tengok cite ni, bagitau ea..
Kalau tengok cite ni kan, kita akan rasa yang kita ada dekat situasi tu.. Tu sebab kamera dia bergerak2. Bukannye stad jek macam cite lain.. Ada orang lain yang pegang kamera tu.. Pelakon tu jugak lah.. Hmm,, susah laa kalau nak terang kan kalau guna ayat.. Baik tengok dan rasai sendiri.. Hehe Cite ni kita tak boleh nak agak apa yang terjadi seterusnya..

First cite nie, ada rakaman seorang yang nama Jeff.. Dia cakap "Semua kawan aku dah mati.. Kepada sesiapa yang jumpa pita rakaman ni, tolong serahkannya kepada polis.. Ini adalah bukti apa yang telaj terjadi kepada kami.. Nama aku Jeff"

 Cite ni bermula apabila sekumpulan produksi membuat pengambaran yang bertajuk Jangan Bernafas kat satu tempat dalam hutan.. DUA orang daripada krew(Sari & Julie)  telah dirasuk.. Yang Si Julie ni, lepas dia kena rasuk, dia pergi masuk dalam hutan.. So, ahli2 produksi tu telah terbahagi kepada dua.. Dua orang telah pergi mengikut jejak Julie( seorang sebagai cameraman) ke dalam hutan.. 

Yang lain ke pangkalan untuk merawat Sari( seorang sebagai cameraman).. Then, Jeff nampak ad lampu kat dalam hutan tu.. Mungkin rumah.. So, Azman pergi.. Pastu, ada benda pelik jadi.. 
Ada tulisan pelik yang ditulis menggunakan darah
3 orang dalang yang menyebabkan sume orang mati..
Okay taknak cite panjang2.. Overall, Azman ni bersekongkol dengan pak cik & mak cik untuk bunuh diorang semua.. Dia jugalah yang cadangkan kat pengarah tempat tu untuk buat pengambaran..

Motif? diorang nak cukupkan syarat untuk seru roh anak pak cik ni supaya hidup kembali yang mati dibunuh 10 tahun yang laluu.. Setiap orang disiat kulitnya.. tapi aq tak tawu laa nak buat ape..

Adik aq kate nanti Jeff hidup.. Last2 mati jugak kene tetak.. yang lain tu banyak kene bunuh ngan Sari yang kene rasuk tadi guna sabit.. Aq harap ada SERU 2 dan ada orang yang jumpa pita rakaman tu..

Adik aq cakap "SERU ni pon dah menjerit macam ape nak tengok SERU 2 pulak"
Haha biar lah

0 person read and comment: