aku dah tak tahan disabotaj!!!!

Bukan sabotaj pe pon..tapi, seumur hidup aku tak pernah kena sabotaj ni..bende ni baru lagi. last week die berlaku. bende nie berlaku kat sekolah. last week hari khamis, waktu last Sivik. cikgu suroh wat kerja sendiri. so, da tak de keje tu, aku ngan kawan aku, miza, mira dan farhana hias meje kitorang. aku bawak sume poster yang aku ade. kebanyakan korae laa. miza, fana dan mira kebanyakannye letak gambar laki. tapi, aq letak laa gambar SNSD, After School, Salena Gomez, Hye!Say!Jump! dan kalendar. tak de makne pon aku letak tuh. aku letak just sbb diorang tu cute. 

Esoknye, kat sekola ad maulidurasul. aku terus g kelas. bile kat kelas, aku terkejut gile sebab meja aku BERSEPAH.. poster After School kat lantai ngn kalendar aku. sedih aku, geram pon ad gak. aku tanye diorang, sape yang wat. diorang cakap, angin kot. Mustahil kene tiup angin..sebab meje aku bukanye tapi tingkap or tepi pintu. mira yang sah sah depan pintu tak bersepah pulak meje die. aku pon wat tak tawu dan malas nk amek tawu. aku taknak salah kan sesape sbb mungkin betul angin yang wat atau ade orang terlanggar..

Okey..lame2 aku da lupe pasal tu. pastu tadi once again it's happen. poster aku n kalendar aku sume takde except poster SNSD. aku tanye diorang, diorang kate tak tawu..aku rase mcam nak nanges..T_T..SAPE YANG BUAT SEMUA NI!!! 

Then. lepas rehat, fana dan ,miza mcam nak bagi tawu something kat aku. miza suruh fana cakap, fana suruh miza cakap pulak. miza soh fana, fana soh miza.. last2 miza yang bg tawu. sbb die yang jadi saksi(cehh mcm kt mahkamah pulak). fana tak de mase tu. so, miza laa yang kena bagi explanation..

Sabtu kelmarin, budak awam pergi loji sebb die ad msuk dalam pelajaran kitorang sanitation system...sebelom diorang pergi, diorang pergi kelas dulu.. pastu terpampang satu ayat.. aku tak tawu pe ayatnye.. tapi die seolah-olah ckap yang aku ni lesbian sbb letak gambar pompuan kat meje..HEY!!KW ENGAT KALAU LETAK GAMBAR POMPUAN, AKU LESBIAN LAA??KALAU SUKE POMPUAN, AKU LESBIAN LAA? KALAU AKU LETAK GAMBAR MAK AKU, AKU SUKE MAK AKU, AKU SAYANG MAK AKU, MAKNENYE AKU LESBIAN LAA?? PIKEY LAA SIKET. TAKKAN AKU NK LETAK GAMBAR LELAKI PULAK PENUH SATU MEJE. LAGI LAA XBOLEY BLAJA..

Miza cakap jgn layan sangat orang mcm tu..die jeles sebenanye. miza cakap lagi mungkin ni keje dak M (mekanikal), laki.. tapi tak tawu la senior ke junior..kalau junior, nk sepak2 je rase.. suke hati ni mrah dan sabotaj ,meje orang..kw ad meje sendiri, hias sendiri ikut cre masing2. xpayah laa nk rosakkan meje orang.. ni care aku..aku punye suke laa nk wat pe!!!!!

p/s: sekadar luahkan perasaan geram.. aku takkan mencaci, kutuk or sewaktu dengannya sebab aku tawu perasaan kalau kita yang kene kutuk

1 person read and comment:

Filwi Nur Balqis said...

assalamualaikum..ehem3...saye dah letak dah peserta2 contest STYLE IT dekat fanpage ya! soo, pandai2 lah promote gbr sendiri...salam...

sini

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=197336050306980&set=a.197335940306991.50241.187757314598187&theater